Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK
+48 661 418 851     obsługa klienta Znajdź butik

Koszty i czas realizacji


DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
Dostawa do Paczkomatu 11zł
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) 12zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) 15zł
 
DOSTAWA DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata)  70zł 
 

Modyfikacja zamówienia jest możliwa wyłącznie poprzez kontakt z Obsługą Klienta Sklepu Internetowego. Podczas odbioru zamówienia w Butiku nie mogą być dokonywane zmiany w zamówieniu.

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu

Dostaw do krajów spoza Unii Europejskiej wyceniana jest indywidualnie.

CZAS REALIZACJI

Odbiór w Paczkomacie
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.

Wysyłka kurierska (przedpłata)
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.

Wysyłka kurierska (płatność przy odbiorze)
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych od daty wpłynięcia zamówienia.

Kiedy wysyłamy zamówienia
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku, kurier odbiera paczki z naszego magazynu około godziny 12. W grudniu 2017 roku kurier odbiera paczki z naszego magazynu również w soboty.

Kiedy doręczane są zamówienia
Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciągu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00.
W grudniu 2017 r. kurier DPD dostarcza paczki również w soboty (nadane w piątek, bez dodatkowych opłat).
Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni o daty nadania. Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego Oddziału INPOST i tam czeka na odbiór przez 3 dni robocze.

Co zrobić jeśli doręczenie przesyłki opóźnia się?
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera:
DPD: tel. 22 577 55 55, śledzenie przesyłki DPD > 
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >

Czy zostanę poinformowany o doręczeniu przesyłki do Paczkomatu ?
Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest mail oraz sms z kodem dostępu do skrytki

Ważne:
Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.


Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.