Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK
+48 661 418 851     obsługa klienta
Znajdź butik

Koszty i czas realizacji


DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
Dostawa do Paczkomatu 11zł
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) 12zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) 15zł
Punkt odbioru Pickup DPD (przedpłata: przelew tradycyjny lub PayU) 9zł
Zamówienia o wartości powyżej 250 zł 0zł
 
DOSTAWA DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata)  70zł 
 

Modyfikacja zamówienia jest możliwa wyłącznie poprzez kontakt z Obsługą Klienta Sklepu Internetowego. Podczas odbioru zamówienia w Butiku nie mogą być dokonywane zmiany w zamówieniu.

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu

Dostaw do krajów spoza Unii Europejskiej wyceniana jest indywidualnie.

CZAS REALIZACJI

Odbiór w Paczkomacie
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.

Wysyłka kurierska (przedpłata)
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.

Wysyłka kurierska (płatność przy odbiorze)
Towar wysyłany jest do 7 dni roboczych od daty wpłynięcia zamówienia.

Kiedy wysyłamy zamówienia
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku, kurier odbiera paczki z naszego magazynu około godziny 12, paczki są odbierane przez kuriera z naszego magazynu również w soboty.

Kiedy doręczane są zamówienia
Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze oraz dodatkowo w sobotę w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciągu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00. Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę do najbliższego punktu Pickup.

Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni o daty nadania. Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego Oddziału INPOST i tam czeka na odbiór przez 3 dni robocze.

Co zrobić jeśli doręczenie przesyłki opóźnia się?
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera:
DPD: tel. 22 577 55 55, śledzenie przesyłki DPD > 
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >

Czy zostanę poinformowany o doręczeniu przesyłki do Paczkomatu ?
Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest mail oraz sms z kodem dostępu do skrytki

Jak skorzystać z dostawy do Punktu odbioru DPD Pickup:
1. Podczas składania zamówienia wybierz wcześniej punkt odbioru DPD Pickup, w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-Pickup
2. Wyślemy Ci wiadomość o nadaniu przesyłki. W treści znajdziesz numer przesyłki, po którym możesz zlokalizować paczkę.
https://www.dpdpickup.pl/Zlokalizuj-paczke
3. Gdy przesyłka dotrze do wybranego przez ciebie punktu, otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS od DPD Pickup z kodem do odbioru paczki.
4. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu Pickup masz 7 dni.

Ważne:
Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.


Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.


Informujemy, że sklep internetowy Wólczanka wystawia fakturę VAT tylko ze stawką VAT krajową tj. 23%, sklep internetowy nie ma możliwości wystawiania faktur ze stawką 0%. Sklep internetowy akceptuje NIP podatników zarejestrowanych jako czynny podatnik VAT na terenie Polski .
Sklep Internetowy nie wystawia dokumentów TAX FREE.